網頁

2013年12月19日星期四

一人一窩晚餐@百份百

 
最近我試了這個一人肥牛火窩($52), 份量不大, 再加一份響鈴卷($5), 一杯泰式咸檸檬冰($3)=$60算好抵食啦!
 
火窩有3, 包括肥牛、豬豚肉、肥牛+豬豚肉雙拼, 另附雜錦蔬菜、米線一份
 
湯底有5款可供選擇,  包括: 豬骨濃湯、秘製沙爹、四川麻辣、皮蛋芫茜和蕃茄濃湯等, 另有多款自選配料可加, 都是$5-$11, 好平啊!
 
我選了沙爹湯底, 一個人烚下烚下, 雖然食材一般, 但悠閒地慢慢享受, 也非常寫意!
 
 
這一人一窩最啱我這種拎唔到熱嘢又想食火窩的人, 因一向拎唔到熱嘢的關係, 所以我一個人係唔會去快餐店食熱嘢!

 

6 則留言:

  1. 抵食又吸引,可惜我無膽也無福消受呢!!!

    回覆刪除
  2. Hi田弟, 呢個餐都啱您食架, 得果幾片仔牛肉咋! 其餘都係蔬菜來的! 注意飲食係應該, 但最緊要係放鬆心情, 笑多啲, 自然身體健康, 身心愉快, 人都青春啲, 信我啦!

    回覆刪除
  3. 冇錯,身體健康有三方面,身體狀況佳、樂觀的心理和有健康的社交生活,缺一不可。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Eric, 很高興收到您的留言, 首先同您說聲Merry Christmas and Happy New Year! 其實我小時身體弱到不得了, 健康一直欠佳, 自從改變生活態度, 身體就自然健康起來, 人都變得開心快樂!

      刪除
  4. Co Co 你好! 先祝你聖誕快樂 !
    小弟拜讀你在 Yahoo Blog 分享的清邁遊記獲益良多 , 小弟和家人也打算會到清邁旅遊並參加當地的旅行團 , 希望你可以將你在當地參加的旅行社聯絡資料與小弟分享 , 我的電郵地址是 mkkwok@gmail.com , 萬分感激 !!

    回覆刪除
  5. Hi Ming Kai, You are welcome.已電郵Chiang Mai Local Tour資料給您, 如有任何問題, 而我又知道的, 非常樂意告知, 預祝您有個愉快的清邁之旅! Merry Christmas!

    回覆刪除