網頁

2013年12月23日星期一

Merry Christmas & Happy New Year2014!!!!!!!!!

Wishing you all the joys of Christmas and happiness through the new year!! May the miracle of Christmas fill your heart with love and warmth.

2013年12月19日星期四

一人一窩晚餐@百份百

 
最近我試了這個一人肥牛火窩($52), 份量不大, 再加一份響鈴卷($5), 一杯泰式咸檸檬冰($3)=$60算好抵食啦!
 
火窩有3, 包括肥牛、豬豚肉、肥牛+豬豚肉雙拼, 另附雜錦蔬菜、米線一份
 
湯底有5款可供選擇,  包括: 豬骨濃湯、秘製沙爹、四川麻辣、皮蛋芫茜和蕃茄濃湯等, 另有多款自選配料可加, 都是$5-$11, 好平啊!
 
我選了沙爹湯底, 一個人烚下烚下, 雖然食材一般, 但悠閒地慢慢享受, 也非常寫意!
 
 
這一人一窩最啱我這種拎唔到熱嘢又想食火窩的人, 因一向拎唔到熱嘢的關係, 所以我一個人係唔會去快餐店食熱嘢!

 

2013年12月10日星期二

沙巴的日落!!!!

                                          17:39
                                          17:58
                                          17:59
                            18:03
 
Co Co用沙巴的日落為新Blog揭幕!
 
色彩絢麗的日落景色! 令人有夕陽無限好的感覺!

由於YahooBlog, 令很多要好Bloggers失散了, 為了不令田哥多次探訪失望而回, 祝願田哥看到我的新Blog之後, 能極速完全康復!