網頁

2014年1月30日星期四

Kung Hei Fat Choy!

恭祝大家馬年:

一【馬】當先

【馬】到功成

駿【馬】奔騰

龍【馬】精神

Wish you all a healthy, happy, lucky and wealthy prosperous year of the HORSE!

20 則留言:

  1. Hi,Co Co,恭喜發財,祝妳身體健康,幸福快樂! 馬年行好運!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi田弟, Thanks a million! 由大年初一到今天都去醫院探望媽咪, 她染上因H1N1要在留醫治療, 現在我只希望她快d出院!

      刪除
  2. HI Co Co,早晨,希望妳媽媽早日康復!

    回覆刪除
  3. 謝謝您的祝福! 媽咪已出院回家休養, 現時身體仍很虛弱, 雙腿不夠力, 站不穩, 步行也要人參扶, 今年是我過左幾十個新年最不開心的一個, 現在我只希望她快些完全康復;因下個月是爸媽金婚的大日子, 本來去年底我諗住同爸媽去Bangkok慶祝的, 但現在Bangkok都好亂, 應該唔會去了, 要再計劃過了!

    回覆刪除
  4. 很久未有到你的網誌。得悉荷女姐抱恙入院,頗為擔心,幸好已康復出院,請代問候她。我有個Auntie年30晚腰痛入院,在病房感染肺炎,年初六就過身,頗為突然,家人都接受不了。醫院內頗多病箘,最好都是回家休養。50年的婚姻不容易,恭喜恭喜!

    回覆刪除
  5. Hi Eric,
    首先萬分感謝您對媽媽的問侯和關心!昨天剛從和爸媽從檳城旅遊回來, 此行是替慶祝他們金婚紀念, 行程非常輕鬆, 主要係食為主, 我已告知媽媽您的問侯, 她非常開心, 並吩咐我向您多謝關心!
    您也很久沒post新blog了! 我總覺得Blogspot人氣不及Yahoo Blog 以前很多紅爆的super star Yahoo bloggers搬到Blogspot也變成咖哩啡??

    回覆刪除
  6. 十幾年前去過檳城,有很美好的回憶。那次還從檳城坐2小時渡輪去浮羅交怡浮潛,兒子那時只是5歲,好得意,仲要午睡,我和太太坐在酒店露台,看天邊落霞,耳伴聽著海浪聲,就這樣兩個人坐了三小時,今生難忘。轉眼間,兒子今年已在考DSE文憑試了。出年就是我和太太結婚20週年,再過5年,就是銀婚紀念了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經想像到當時的情景非常浪漫! 去年我已度過瓷婚紀念, 在此預祝您和您太太瓷婚快樂!

      刪除
  7. HI Co Co,good morning,回來了,好玩嗎? 有冇肥到丫? 想妳爸媽定很開心了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi田弟, 我返咗嚟成個星期啦! 我們今次食得好開心! 檳城食嘢平過香港好…多! 反而搭的士費用仲多過餐飲費!! 我們幾乎餐餐係有冷氣的餐廳吃, 只是一晚在Hawker Centre吃。最抵食個餐係喺5 stars E&O Hotel 食 Executive Lunch Buffet, 55歲樂齡人士(Senior Citizen)50% off, 加埋16% service charge & tax 都係=HK$100咋! 環境、食物款式和質素又好, 真係有時光倒流30年的感覺! 其中一晚喺Shangri-la Rasa Sayang Hotel 食 Dinner Buffet, 但就冇樂齡人士價, 不過有Mondays & Tuesdays的40% off promotion, 加埋16% service charge & tax 都係=HK$225, 總之就係抵食到爆!其實出發前我已經咳咗2星期, 啱啱好番又去狂飲凍飲和食珍多冰、雪糕等等, 番嚟即刻咳番, 而家仲食緊藥, 唔知係咪因為咁嘅原因, 所以我狂食都冇肥到, 但我爸就重咗1.5kg啦!

      刪除
  8. Hi,我喜歡Buffet,聽妳形容,已經很開心,無奈因今次病後,又怕"三高"原因,我想以後食Buffet的機會應盡量減少了,希望妳的"咳"快D好番La !

    回覆刪除
  9. HaHa! 證明我形容得好正, 所以您看得開心! 真係俾我那種抵食得嚟又唔使搶食, 果種悠閒地慢慢嘆的感覺! 真誠推薦給各位!

    回覆刪除
  10. 你好~~~在去年有visit ur yahoo blog "清邁5日4夜", 問了你有關包車去清萊的資料...
    剛剛想起, 到自己的mail中找尋, 結果refer了我來這裡了 (原來是有這個功能的?)
    不好意思想再問一次, 可以share你的包車司機info.給我嗎? 謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵得返個email喇!!
      由於睇唔返yahoo blog, 請問一下, mr. pon的車係4-5人taxi / 7-taxi / van?
      因我有4人3行李, 要大一點的車才可以, thanks

      刪除
    2. mr. pon的車係6人taxi 來的, 夠晒坐, very comfortable. Do you still have Mr. Pon's phone number? If not, pls leave me your email. I will sene you then. thanks so much.

      刪除
    3. hello~
      本來入到佢地個website, 依家直頭無左~~
      請問一下, 如入長頸族, 佢係會帶入去(as a guide), 定係driver only, 到門口後自己入去行呢?
      thx~

      刪除
    4. Hi Yannie, 我剛去從他的website, 真係冇咗? 您試下send email 或打IDD俾Mr. Pon 傾下啦!

      刪除
    5. THANKS AGAIN.
      你仲有無KEEP到佢的EMAIL CONTACT呢?

      刪除
  11. hi coco,
    i have contacted mr. pon la!
    thx

    回覆刪除
    回覆
    1. it'ok. I sent him email yesterday and get another new email. He said CM is in normal at the moment. But it's raining. the weather is so good wor!. When will you go to CM?

      刪除